شراب شرقی

شراب شرقی

گلچین شعر و غزل،همراه با دکلمه
شراب شرقی

شراب شرقی

گلچین شعر و غزل،همراه با دکلمه

صبا(شعری از استاد ابتهاج)

سلام دوستان. با خودم قرار گذاشته بودم که هر طور شده در این پست ، اوّلین آلبوم  از دکلمه ی اشعار حضرت حافظ ، با نام "سفیر عشق" رو خدمتتون تقدیم کنم. امّا همیشه  کارها اونطور که ما دلمون میخواد و دوست داریم انجام نمیشن. خوب ظاهراً با گرفتاریهایی که من دارم به این زودی ها  به انتشار آلبوم نباید دلم رو خوش کنم . برای خالی نموندن این پست هم  یه دکلمه از شعر زیبای استاد ابتهاج آماده کردم که تقدیم میکنم. بازهم مثل همیشه تاکید میکنم که نظر و انتقاد یادتون نره، لطفاً.



دانلود دکلمه
برای دیدن متن شعر به ادامه مطالب مراجعه کنید.
 
 

صبا به لرزش تن سیم تار را مانی

به بوی نافه سر زلف یار را مانی

به گوش یار رسان شرح بی قراری دل

به زلف او که دل بی قرار را مانی

در انتظار سحر چون من ای فلک همه چشم

بمان که مردم چشم انتظار را مانی

سری به سخره ی زانوی غم بزن ای اشک

که در سکوت شبم آبشار را مانی

به پای شمع مه از اشک اختران ای چرخ

کنار عاشق شب زنده دار را مانی

ز سیل اشک من ای خواب من ندیده هنوز

چه بستری تو که دریا کنار را مانی

گذشتی ای مه ناسازگار زودگذر

که روزهای خوش روزگار را مانی

مناز این همه ای مدعی به صحبت یار

که پیش آن گل نورسته خار را مانی

امان نمی دهی ای سوز غم به ساز دلم

بیا که گریه ی بی اختیار را مانی

غزال من تو به افسون فسانه در همه شهر

ترانه ی غزل شهریار را مانی

نوید نامه ات ای سرو سایه پرور من

بگو بیا که نسیم بهار را مانی

ابتهاج

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی بیات دوشنبه 16 شهریور 1394 ساعت 15:24 http://www.mahdibayat.ir

سلام وقت بخیر آقای فانی
صدای شما با شعر آقای ابتهاج واقعا زیبا بود.
سپاس

لطف دارید آقا مهدی عزیز. فرصتی شد که به سایت تون سر بزنم. ظاهراً تغییرات اساسی داشته و دیگه از دکلمه و شعر خبری نیست. کاش همچنان فعالیت شعر و دکلمه هم در قسمتی از سایت لحاظ میشد.

نیلوفر آبی سه‌شنبه 17 شهریور 1394 ساعت 14:21 http://sahel123.blogfa.com

سلام خدمت استاد عزیز آقای فانی
خوشحالم اولین نفری باشم که به شما تبریک بگم بابت این دکلمه بسیار زیبا
صدایتان بسیار دلنشین است
امیدوارم همیشه موفق باشید

سلام بر شما دوست عزیز و گرامی. این نظر لطف و محبّت شماست . امّا حقیقتاً عرض میکنم، به شدّت نگرانم !!! همیشه ته دلم از این میترسم که امروز و فرداست که زیر بار سنگین این لفظ بزرگِ " استاد" استخونهای بدنم خورد بشه .. بنده حالا حالا ها باید در محضر اساتید شاگردی کنم ..

ایمانی راد جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 10:54 http://vassama.blogfa.com

سلام
خوشوقتم و از شما تشکر می کنم که برای قلم ساده و بی مقدار من وقت گذاشتید. بسیار ممنونم.
فرموده بودید مایلید اشعار رو دکلمه کنید برای من باعث افتخاره. انشاال... موفق باشید.

مهدی بیات جمعه 20 شهریور 1394 ساعت 17:05 http://www.mahdibayat.ir

سلام وقت بخیر آقای فانی
بنده همچنان به کار دکلمه ادامه میدم، سایتی که در قسمت نظرها درج کردم سایت اصلی بنده هست و در زیر دامنه آن دکلمه کار می کنم.
وبسایت: www.mahdibayat.ir
وبلاگ: blog.mahdibayat.ir

حسین ( آسمان آبی ) پنج‌شنبه 16 مهر 1394 ساعت 22:30 http://asemaneabieman1.blogfa.com/

سلام آقارضای عزیز
خوشحالم که با ارسالی های جدید برگشتین
این چند مدت بلاگفا حال همه مونو گرفت
هرچی مطلب و نظر در این دو سال داشتیم همه رفت ...
اجراهای جدیدتونو گوش می کنم ...
نت:

sareh دوشنبه 20 مهر 1394 ساعت 21:05 http://sarehnd.blogfa.com/

سلام جناب سفیر عشق مرسی که همچنان وفادارانه به وبلاگ من سر میزنید متاسفانه مشغله ها و بی حوصلگی ها باعث شده از وبلاگ نویسی دور بشم ولی چشم سعی میکنم به توصیه های شما گوش کنم .
مثل همیشه وبلاگتون با صدای دلنشتون ارامش خاطر رو برام ثمر اورده مرسی از این که هستید دوست عزیز .
مطالب بسیار زیبا دکلمه ها مثل همیشه زیبا .
دعا میکنم به ارزوتون برسید و روزی برسه که بیام و ببینم که البوم اشعار حافظ اینجا در اختیارمون گذاشتید .
موفق . سربلند .سر زنده و نفستون گرمممممممم باشه .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد