شراب شرقی

شراب شرقی

گلچین شعر و غزل،همراه با دکلمه
شراب شرقی

شراب شرقی

گلچین شعر و غزل،همراه با دکلمه

منتخب(1)

   سلام و عرض ادب،خدمت همه دوستان خوبم که همیشه نظر لطفشون و دعای خیرشون ،

در زندگی پشتیبان و یاور من بوده. بعد از خرابی  طولانی مدّت سایت بلاگفا ، تصمـیم گرفـتم در

بلاگ اسکای وبلاگ درست کـنم و همچنین مجموعه ی آثار منتشرشده در سه وبلاگ بلاگـفا رو

به صورت چند مجموعه  با نام « منتخب»  جهت سهولت دسترسی بازدیدکنندگان در همین وبلاگ

مجدّداً منتشر کنم. طبیعی است که این مجموعه ها در پستهای قدیمی تر قرار خواهند گرفت.

    «منتخب 1»  شامل دو دکلمه از خودم و دو دکلمه ی مشترک هست که توضیحـات تکمیلی و

لیـنکهای دانلود رو میتونید درادامه مطالب ببینید.




 
ادامه مطلب ...

تقدیم به همسرم

 

              سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز.آرزو میکنم طاعات و عباداتتون، در پیشگاه حضرت دوست قبول باشه و از برکات این ماه بهره مند باشید. همونطور که به عدهّ ای از دوستان وعده داده بودم ، برای اوّلین بار و به مناسبت سالروز تولّد همسر عزیزم ، تصمیم به انتشار یک آلبوم با هشت قطعه دکلمه گرفتم. این آلبوم رو هم میتونید همراه با کاورهای مربوط به هر دکلمه ، به صورت یک فایل فشرده و یکجا دانلود کنید و یا اینکه هر قطعه دکلمه رو به صورت جداگانه از صفحه ادامه مطالب دانلود کنید.دکلمه ها با کیفیت 256kb/s  و به صورت VBR آماده شدن. دو تا از دکلمه ها رو به صورت ویژه برای همسرم خوندم .ضمناً استفاده از لینک دکلمه ها ، حتّی بدون ذکر منبع آزاد هست .


لینک دریافت آلبوم به صورت فایل فشرده

برای دریافت دکلمه ها به صورت جداگانه و مشاهده کاور اختصاصی هر دکلمه میتوانید به ادامه مطالب مراجعه کنید.


ضمناً پیام تبریک یادتون نره

ادامه مطلب ...