شراب شرقی

شراب شرقی

گلچین شعر و غزل،همراه با دکلمه
شراب شرقی

شراب شرقی

گلچین شعر و غزل،همراه با دکلمه

بازیچه

غزلی که این بار برای دکلمه انتخاب کردم، یکی از سروده های زیبای شاعر
 معاصرسرکار خانم راشین گوهرشاهی هست. بنده قبلا هم توفیق داشتم تا
 یکی از شعرهای ایشون رو به نام "حرف نگفته" دکلمه کنم. امیدوارم باز
 هم توفیق داشته باشم تا غزلهای جدید ایشون رو دکلمه و تقدیم کنم.
برای دیدن متن شعر به ادامه مطالب مراجعه فرمایید.

مثل یک بازیچه از دست تو افتادم ولی...


چشمهایم را به روی خویش باید ترکنم


باید از اشکم بپرسم بی قراری تا چه حد؟!

باید این عاشق کشی های تو را باور کنم


باید این دیوانه بازی را تحمل...تا به کی؟! 

مثل مرغی خویش را پای دلت پر پر کنم


خواستم مهر تو باشم آسمان! کو مهلتی؟!

تا جهان را با نگاه عشق، خاکستر کنم


ترسم از افتادنت در قعر چاه یوسف است

از زلیخایی گذشتم قصه را بهتر کنم


باورش سختست اما زن شدن اعجاز بود

گر چه آنرا مثل یک اجبار باید سرکنم


داغ صحرا بر دلم بود و بیابان گرگ داشت

خواستم  در دام تو این عشق را باور کنم.
 

نظرات 5 + ارسال نظر
BEYAZ سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 11:31 http://beyaztunes.blogfa.com

سلام وقت بخیر آقا رضا
ممنون از دکلمه بسیار زیبایتان

سلام اقا مهدی گل.. ممنون از اینکه زحمت کشیدید و قدم رنجه کردید

راشین گوهرشاهی چهارشنبه 6 خرداد 1394 ساعت 13:17 http://radayekohne.blogfa.com

با عرض سلام خدمت شاعر گرانمایه و فروتن . بی نهایت ممنون از دکلمه زیبایتان
یا حق

سلام بر شما... تو این کار اگه زیبایی وجود داره ، به لطف اشعار زیبای شما هست

porya پنج‌شنبه 7 خرداد 1394 ساعت 01:35

merci dash reza az statuset adres ro didam besyar zibast merci

آرمیتا مولوی سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 13:07 http://14789.loxblog.com

سلام آقای فانی
وبلاگ جدیدی درست کردم خوشحال می شوم نظری داشتید در وبلاگ جدید بنویسید
راستی منتظر دکلمه هستم
ممنون

حسین وفا چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 15:21 http://asemaneabieman1.blogfa.com/

سلام و عرض ادب آقارضای عزیز
خوشحالم که توفیق آشنایی با وبلاگ شما را دارم
با یک نگاه به لیست فعالیت و کارهای ارزنده تان مطمئنم با گنجینه ای از صدا و هنر روبرو هستم
اولین دکلمه را اینجا گوش دادم . با شعر بسیار زیبای خانم گوهرشاهی که با اشعار ایشان آشنا هستم و بسیار می پسندم
بنده هم گاهی شعر روی موزیک میخوانم البته نه بصورت حرفه ای ... بلکه با موبایل و ترکیب آن با یک موزیک بیکلام

با توجه به مشکلات سایت بلاگفا که باعث نابودی اکثر مطالبان شد ، اگر وبلاگ دیگری که در برگیرنده اکثریت کارهاتون باشه دارید، بصورت مجزا برایم ارسال کنید تا در لیست پیوندهای وبلاگم داشته باشم

انتخاب موزیک روی شعر خانم گوهرشاهی بی نظیر بود
و باید بهتون تبریک بگم
برقرار باشید و مانا

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد