شراب شرقی

شراب شرقی

گلچین شعر و غزل،همراه با دکلمه
شراب شرقی

شراب شرقی

گلچین شعر و غزل،همراه با دکلمه

تقدیم به همسرم

 

              سلام و عرض ادب خدمت شما دوستان عزیز.آرزو میکنم طاعات و عباداتتون، در پیشگاه حضرت دوست قبول باشه و از برکات این ماه بهره مند باشید. همونطور که به عدهّ ای از دوستان وعده داده بودم ، برای اوّلین بار و به مناسبت سالروز تولّد همسر عزیزم ، تصمیم به انتشار یک آلبوم با هشت قطعه دکلمه گرفتم. این آلبوم رو هم میتونید همراه با کاورهای مربوط به هر دکلمه ، به صورت یک فایل فشرده و یکجا دانلود کنید و یا اینکه هر قطعه دکلمه رو به صورت جداگانه از صفحه ادامه مطالب دانلود کنید.دکلمه ها با کیفیت 256kb/s  و به صورت VBR آماده شدن. دو تا از دکلمه ها رو به صورت ویژه برای همسرم خوندم .ضمناً استفاده از لینک دکلمه ها ، حتّی بدون ذکر منبع آزاد هست .


لینک دریافت آلبوم به صورت فایل فشرده

برای دریافت دکلمه ها به صورت جداگانه و مشاهده کاور اختصاصی هر دکلمه میتوانید به ادامه مطالب مراجعه کنید.


ضمناً پیام تبریک یادتون نره

 

 

دانلود دکلمه



دانلود دکلمه


دانلود دکلمه


دانلود دکلمه


دانلود دکلمه


دانلود دکلمه


دانلود دکلمه


دانلود دکلمه

نظرات شما عزیزان در رفع ایرادهای موجود و بهتر شدن دکلمه های آتی ، سهم زیادی دارد.

نظرات 23 + ارسال نظر
یه حبه قند پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 02:21 http://Instagram.com/mr.astigmatic

آقا من خیلیییی تبریک میگما
به خدا بدون هیچ چشم داشت و یا تمسخری میگم ، کاراتون کم نظیره ، حتم دارم کلی وقت گذاشتین تا به بهترین شکل ممکن این کارها رو ارائه بدین . این وبلاگ رو به درخواست یکی از دوستان دیدم و وقتی این پست رو دیدم و برخی از دکلمه هاش رو گوش کردم ، روحم به پرواز در اومد ، نهایت لذت رو تجربه کردم و به حالتون کلی غبطه خوردم .

دوست گرانقدرم ، آرزو دارم سالهای سال کنار همسر نازنین تون زندگی کنین و از با هم بودن لذت ببرین .

ممنونم از لطف و محبتتون

یه حبه قند پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 02:23 http://Instagram.com/mr.astigmatic

حالا همه با هم ..
تولد تولد تولدت مبارک
مبارک مبارک تولدت مبارککککک

هپی برث دی تو یوووو

ممنونم از لطف و محبتتون

porya پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 02:45

صمیمانه از ته دل بهتون تبریک میگم داداش سپاس فراوان

ممنونم از لطف و محبتتون

پیمان Statu5 پنج‌شنبه 11 تیر 1394 ساعت 11:39

برخاستن از عدم و درآمدن بر سیرت انسانی ، باشکوهترین پدیده هستی است

این باشکوه ترین، بر شماوهمسر محترمه مبارک باد . . .

ممنونم از لطف و محبتتون

sareh جمعه 12 تیر 1394 ساعت 02:08 http://sarehnd.blogfa.com

سلام جناب فانی ممنون از کارای زیباتون
به همسر بزرگوارتون بسیار تبریک میگمم ان شاءالله سالیان سال خوشبختی رو خدا هدیه بهتون بده اونم در کنار هم

ممنونم از لطف و محبتتون

گیسو جمعه 12 تیر 1394 ساعت 03:22

با سلام و احترام
ضمن تشکر بخاطر ارائه این آلبوم . تولد همسر عزیزتان و بهترین رفیق و شریک زندگیتان را تبریک عرض می کنم
امیدوارم در کنار شما و فرزندان عزیزتون همیشه سلامت باشن .
خانم فانی تولدتون مبارک . صد سال زنده باشین همراه با سلامتی و خوشی

ممنونم از لطف و محبتتون

گل یخ شنبه 13 تیر 1394 ساعت 00:07

با عرض سلام و خسته نباشید .

تبریک میگم تولد همسرتون رو . امیدوارم ایامتون همواره توام با شادکامی و تندرستی باشه .

ممنونم . منم دعای شادکامی و سلامتی میکنم برای شما و دیگر دوستانی که به من محبّت داشتند

به لطافت باران شنبه 13 تیر 1394 ساعت 20:22 http://14789.loxblog.com

سلام استاد فانی
شرمنده بابت تاخیر
نماز و روزتون قبول حق
از صمیم قلب تولد همسرنازنین تان را تبریک میگم
...امیدوارم سالیان سال در کنار هم شاد و خرم زندگی کنید
تولد ...تولد تولدت مبارک
استاد پس کیک تولد کو ؟

سلام.. مگه آدم میره جشن تولّد برا کیک؟؟ از قدیم گفتن ،جشن تولّده و صدای بلند موزیکش که اونم من بهتون اجازه میدم هر چقدر خواستید صدای اسپیکر رو بلند کنید .. ممنونم که تشریف آوردید

BEYAZ یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 02:53 http://beyaz.persianblog.ir

سلام وقت بخیر آقا رضا
چند روزی هست آلبوم را می شنوم و خواستم با بارها شنیدن سپس نظر بدهم، صدای زیبای شما در کنار آن اشعار و موسیقی زیبایی اش را دو چندان بخشید. امید دارم سالیان سال لحظاتی سرشاز از عشق کنار همسر محترمان سپری خواهید کرد.

ممنونم .. ممنونم ... ممنونم چیز بیشتری نمیتونم بگم.

رضا تهران یکشنبه 14 تیر 1394 ساعت 15:57

مبارکاااااااااااااااااااااا باشه

ساحل سه‌شنبه 16 تیر 1394 ساعت 15:22 http://http://mehraveh503.mihanblog.com

سلام عرض تبریک و آرزوی بهترینها برای شما و همسر محترمه.

ممنون از حضورتون

حسین ( آسمان آبی ) چهارشنبه 17 تیر 1394 ساعت 18:42 http://asemaneabieman1.blogfa.com/

سلام
امروز فرصتی شد تا شعرخوانی شما رو با اشعار خانم آرمیتا بخوانم
کار بسیار زیبایی شده
عالی
باید تبریک گفت
اگه درست یادم مونده باشه موزیک انتخابی مربوط به فیلم ترکیه ای « بابا عزیز » بود که سالها قبل همین موزیک را روی یکی از شعرهایم گذاشته بودم . همچنین روی داستان « نوشدارویی برای سهراب »
یادش بخیر ....
سالها چه زود میگذرند
و رد پایی از خاطره های می ماند و بس ...
لذت بردم از حاصل کارتون

عالی ... عالی

سلام. یک دنیا سپاس از اینکه وقت صرف میکنید و کارها رو با دقّت گوش میکنید و نظر میدید..

ستاره پنج‌شنبه 18 تیر 1394 ساعت 08:18 http://parandeyemehr.blogfa.com

سلام بزرگوار
ممنونم از حضورتون
دکلمه ها رو گوش کردم بسیار عالی هستش
به همسرتون بابت این تقدیمی زیبا تبریک میگم
موفق و پاینده باشید

ممنونم از حضور و ابراز محبّتتون

هستی... جمعه 19 تیر 1394 ساعت 13:00 http://man-dokhtarammeh.mihanblog.com

سلام
عمری است که از حضور او جا ماندیم
در غربت سرد خویش تنها ماندیم
او منتظر است تا که ما برگردیم
ماییم که در غربت کبری ماندیم
اللهم عجل لولیک الفرج

اللّهم عجّل لولیّک الفرج

سلام دوباره آقارضای عزیز
امروز آلبوم دوست ( اشعار خانم مژگان عباسلو و مهدی فرجی ) رو دانلود کردم
زیبا بود
چند بار گوش دادم
دقیقا اون شعرایی رو خونده بودی که من خیلی دوست داشتم
عالی ....
و باز هم عالی
دست گلت درد نکنه

نوش روانت باشه داداش...

کژال شنبه 20 تیر 1394 ساعت 23:04

با سلام و احترام: گل:
چه حرکت زیبایی !!!! واقعا چنان همسری شایسته تقدیم چنین البوم به این زیبایی رو هم دارند. من هم به نوبه خودم زاد روز تولدشون رو تبریک میگم و پوزش میخوام که دیر جنبیدم برای پیام تبریک.
اونقدر این البوم زیباست که من یک قطعش رو با اجازتون تقدیم به یکی از بهترین دوستانم کردم .
برایتان بهترین ها رو ارزومندم


****************************
"تولـــد" تکرار امیدواری خداوندی است ، یاداوری این تکرار بر شما مبارک باد.
****************************

سلام بر شما. ممنونم به خاطر حضور پرمهرتون.

ناءیریکا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 12:40

سلام ببخشید من خیلییییییییییییی دیر اومدم تولد همسرتونو تبریک میگم ایشالله سایه ی جفتتون همیشه بالا سر همدیگه برقرار و بردوام باقی بمونه به کوری چشم دشمن
پ ن پ آدم تولد رو به قصد کیکش میره دیگه من که اینطوریم همه ی تولد یه طرف کیک یه طرف اینم کادوی من

ناءیریکا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 13:39

راستی یادم رفت بگم عید سعید فطر بر شما و خانواده گرامیتان پیشاپیش مبارک

ممنونم که تشریف آوردید. تقریباً 2 هفته ای دیرتر اومدید و باور کنید ،، باور کنید دیگه یه ذرّه کیک هم تو یخچال نمونده..

ناءیریکا جمعه 26 تیر 1394 ساعت 18:42

خواهش میکنم.آشنایی با اساتید بزرگی چون شما رو مدیون آقا ساسان هستم.انشاالله همواره پیروز و موفق باشید. حیف شد حداقل عکس کیک رو میذاشتید خخخخخخ
پاینده باشید

هانیه دوشنبه 29 تیر 1394 ساعت 18:31 http://dokhtaranehaieman.blogsky.com

بسیار عالی از عالی هم عالی تر
به این وبم هم سر بزنید
ممنون
http://korean-groups-g-b.blogsky.com

ممنون از اظهار لطفتون

روشا پنج‌شنبه 15 مرداد 1394 ساعت 17:07 http://roshalove.mihanblog.com

سلاااااااااااام منم تبریک میگم با ی ماه تاخیررررررررر

ارزوی خوشبختی دارم از ته قلبمممممممممم

خوشحال میشم تبادل لینک داشته باشیم

ممنون

ممنونم از لطفتون دوست گرامی

بهار ایمانی راد یکشنبه 18 مرداد 1394 ساعت 03:07 http://vassama.blogfa.com

سلام
تبریک میگم.
شما دکلمه کار کردید قبلا؟

سلام. منظورتون رو از قبلاً متوجّه نشدم دقیقاً. ولی اگر درست یادم باشه من 12-13 سال توی مسنجرهای مختلف شعر دکلمه میکردم تا اینکه به پیشنهاد یکی از دوستان کار دکلمه رو به صورت جدّی تری شروع کردم و الان تقریباً 3-4 سالی هست که دارم با تجهیزات ابتدایی و معمولی این کار رو خیلی حرفه ای دنبال میکنم. اینکه تا چه حدّ موفق بودم هم قضاوت شما و دیگر دوستان باید مشخّص کنه.

نیلوفر آبی پنج‌شنبه 22 مرداد 1394 ساعت 13:52 http://sahel123.blogfa.com

سلام استاد
خوب هستید
منتظر دکلمه های جدید و خوبتان هستم

سلام بر شما. فرصت دست بده یه کارهایی میخوام انجام بدم. اما گرفتاریها مهلت نمیدن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد