شراب شرقی

شراب شرقی

گلچین شعر و غزل،همراه با دکلمه
شراب شرقی

شراب شرقی

گلچین شعر و غزل،همراه با دکلمه

منتخب(1)

   سلام و عرض ادب،خدمت همه دوستان خوبم که همیشه نظر لطفشون و دعای خیرشون ،

در زندگی پشتیبان و یاور من بوده. بعد از خرابی  طولانی مدّت سایت بلاگفا ، تصمـیم گرفـتم در

بلاگ اسکای وبلاگ درست کـنم و همچنین مجموعه ی آثار منتشرشده در سه وبلاگ بلاگـفا رو

به صورت چند مجموعه  با نام « منتخب»  جهت سهولت دسترسی بازدیدکنندگان در همین وبلاگ

مجدّداً منتشر کنم. طبیعی است که این مجموعه ها در پستهای قدیمی تر قرار خواهند گرفت.

    «منتخب 1»  شامل دو دکلمه از خودم و دو دکلمه ی مشترک هست که توضیحـات تکمیلی و

لیـنکهای دانلود رو میتونید درادامه مطالب ببینید.




 
رضا فانی 
دکلمه شماره 1: باغ بارانی. دکلمه ای که تقدیم حضورتون میشه کار مشترکی
 هست که با همکاری دوست ارجمندم ، سرکار خانم بهرامی تهیه شده. موسیقی کار هم
 ریمیکس یک قطعه از کارهای زیبای شادمهر عقیلی به نام "جان مریم " هست.
دانلود دکلمه

رضا فانی

دکلمه شماره 2: دوست دارم. این دکلمه کار مشترک بنده با خانم نازرخ هست.
 2 غزل بسیار زیبا از جناب ناصر حامدی که با موسیقی فوق العاده زیبای "پدرخوانده"

که اجرای مجددّ آهنگساز معاصر ، خانم ملیحه سعیدی تدوین شده.
دانلود دکلمه


دکلمه شماره 3: خالق من. یکی از قشنگترین اشعار خانم پانته آ صفایی که
با موسیقی بسیار زیبایی از ساخته های Oliver shanti  دکلمه و تقدیم شما عزیزان گردیده.
دانلود دکلمه



دکلمه شماره 4: حرفش را نزن. از سروده های زیبای جناب فرامرز عرب عامری که با موسقی زیبایی از
ساخته های Nicos  به نام Belalim  تدوین و تقدیم شما عزیزان گردیده.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
ط§غŒظ…ط§ظ†غŒ ط±ط§ط¯ یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 21:15 http://vassama.blogfa.com

درود وعرض ادب برشما.

ممنونم از حضورتون

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد